کلبه شادی

 

 


 
دانلود نرم افزار ساخت Help برای برنامه ها Help & Manual Professional 5.6.0 Build 1340 Portable
برای یک برنامه نرم افزار که بصورت حرفه ای طراحی شده ، یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه شود وجود یک بخش Help جامع است تا جای ابهامی باقی نماند. Help & Manual یکی از نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند تا به آسانی بتوانید یک فایل Help کامل بسازید. بدین ترتیب برای ساخت این بخش از نرم افزار ، نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت و می توانید تمرکز خود را روی مواردی که قصد درج کردن آنها در بخش Help را دارید ، بگذارید. می توانید نتیجه کار خود را به همه فرمت های رایج فایل های بخش Help ذخیره نمایید و از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید نتیجه کار خود را به صورت RTF و یا PDF ذخیره کنید. از جمله دیگر موارد نیز می توان به پشتیبانی از بیش از 100 زبان اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 مهر 1398برچسب:, :: 20:57
سحر

 


 
دانلود نرم افزار قفل گذاری برنامه ها برای جلوگیری از کپی غیر مجاز SoftwarePassport Armadillo Professional 8.40
برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوا همواره در نقاط مختلف جهان دارای یک مشکل بزرگ بوده اند. این مشکل ، کپی شدن برنامه های آنان به صورت غیر مجاز است. مشکلی که دیگران نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی راهکارهایی پیشنهاد می شود که یکی از آنها استفاده از نرم افزار مانند SoftwarePassport Armadillo است. این نرم افزار به شما امکانات متعددی ارائه میکند که مهمترین آنها را می توان امکان قفل گذاری و محافظت از اطلاعات در برابر کپی به صورت غیرمجاز دانست. از جمله دیگر امکانات این نرم افزار می توان به امکان قرار دادن قفل های تلفنی و اینترنتی ، امکان قرار دادن مدت زمان استفاده برای نسخه های آزمایشی و مدیریت تعداد و همچنین تاریخ و نحوه نصب و اجرای برنامه توسط مشتری اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


ادامه مطلب ...


           
شنبه 16 مهر 1398برچسب:, :: 20:55
سحر


 

دانلود نرم افزار کامپایلر AVR Studio v5.00.1119
 کامپایلر برنامه‌ای است که یک برنامه نوشته شده در یک زبان خاص ساخت‌یافته را خوانده و آن را به یک برنامه مقصد (Target Language) تبدیل می‌نماید. در یکی از مهم‌ترین پروسه‌های این تبدیل، کامپایلر وجود خطا را در برنامه مبدأ اعلام می‌نماید. زبان برنامه نویسی C به عنوان یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی در دنیا همواره دارای کامپایلرهای فراوانی بوده و بسیاری از تولیدگنندگان نرم افزار ، کامپایلر مخصوص به خود را برای این زبان ارائه کرده اند. AVR Studio نام یکی از کامپایلر های زبان C , C++ است که امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار میدهد تا به زبان سی و زیرمجموعه های آن ، برنامه نویسی کنید ، آن را کامپایل نمایید و از خطاهای احتمالی آن مطلع شوید و برای رفع آنها اقدام نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:25
سحر


 


Notepad++
Notepad++ - یک برنامه رایگان و عالی جهت ویرایش فایل های و کدها می باشد.زمانی که این برنامه منتشر شد به راحتی توانست خود را جایگزین notepad ویندوز کند.Notepad ویندوز قابلیت و امکانات بسیار کمی دارد حتی تعداد لاین های کدها را نیز نشون نمی دهد. به همین علت Notepad++ به رحاتی توانست خود را جیاگزین این برنامه کند.این برنامه از چندین زبان دنیا پشتیبانی میکند و هم چنین سوروس باز می باشد و از همین جهت بسیاری از طراحان و کسانی که کد ادیت میکنند از ان استفاده میکنند.هم اکنون این برنامه را میتوانید در میهن دانلود در یافت نمایید.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:24
سحر

 
دانلود نرم افزار برنامه نویسی NetBeans IDE 7.0.1
جاوا یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به C++ است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌های نوشته‌شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌عاملی اجرا کرد. برنامه‌های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و به ویژه وابسته به سیستم‌عامل خاصی نمی‌باشند. جاوا برای نوشتن انواع برنامه‌های کاربردی مناسب است. با جاوا می‌توان انواع برنامه‌های تحت وب، برنامه‌نویسی سیستم‌های کوچک مانند موبایل، پاکت پی‌سی ، برنامه‌های کاربردی بزرگ (Enterprise) ، برنامه‌های رومیزی (Desktop) را نوشت. برای برنامه نویسی به زبان جاوا اما نیازمند نرم افزاری برای اینکار هستیم.NetBeans IDE نام نرم افزاری است که همواره به صورت اپن سورس (Open Source) ارائه می شود و با استفاده از آن می توانید به تمامی زبان های برنامه نویسی مرتبط با جاوا برنامه بنویسید. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های جاوا برای موبایل بسازید و یا به زبان های دیگری همچون Java SE , JavaFX , Java , C++ , PHP , و Ruby برنامه نویسی کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید... 

 

 

 



ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:22
سحر

 

دانلود نرم افزار متلب Mathworks Matlab R2011b
| دانلود رايگان جديد ترين نسخه نرم افزار معروف Matlab با لینک مستقیم |
| ويژه برنامه نويسان و مهندسان رشته هاي برق، الکترونيک، مکانيک، کامپيوتر و ... |
در پست امروز وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را برايتان آماده کرده ايم که از کاربردهاي فراواني برخوردار است. نرم افزار Matlab از جمله نرم افزارهاي معروف محاسبات رياضي و رسم نمودار ها مي باشد. واژه متلب هم به معني محيط محاسبات رقمي و هم به معني خود زبان برنامه‌ نويسي مربوط است که از ترکيب دو واژه MATrix و LABoratory ايجاد شده‌ است. اين نام حاکي از رويکرد ماتريس محور برنامه است، که در آن حتي اعداد منفرد هم به عنوان ماتريس در نظر گرفته مي‌شوند. شما به آساني قادر خواهيد بود تا در محيط اين برنامه عمليات هاي پچيده ي محاسبات رياضي خود را انجام دهيد. همچنين هسته اين نرم افزار براي سرعت و کارايي بالا به زبان سي نوشته شده‌ ولي رابط گرافيکي آن به زبان جاوا پياده سازي شده‌ است. علاوه بر اين مهندسان رشته هاي مختلف مانند برق، الکترونيک، مکانيک، کامپيوتر و ... براي انجام محاسبات رياضي خود حتما به اين نرم افزار نياز دارند و در برخي از دانشگاه ها کار با اين برنامه جز واحد هاي درسي آن رشته نيز محسوب ميگردد. برنامه‌ هاي متلب اکثرآ متن‌ باز هستند و در واقع متلب (مانند بيسيک) مفسر است نه کامپايلر. قدرت متلب از انعطاف‌ پذيري آن و راحت بودن کار با آن ناشي مي‌شود، همچنين شرکت سازنده و گروه‌هاي مختلف، از جمله دانشگاه‌ هاي سراسر جهان و برخي شرکت‌ هاي مهندسي هر ساله جعبه‌ ابزارهاي خاص و کاربردي به آن مي‌ افزايند که باعث افزايش کارآيي و محبوبيت اين نرم افزار شده‌ است. علاوه بر اين يکي ديگر از ويژگي هاي بسيار خوب اين برنامه داشتن راهنماي کامل کار با آن همراه با کد هاي مختلف است که کاربر با داشتن چنين راهنماي کاملي نيازي به حفظ کردن کد ها نخواهد داشت.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 


ادامه مطلب ...


           
جمعه 8 مهر 1398برچسب:, :: 21:19
سحر

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه شادی و آدرس kolbeshadi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 139
بازدید کل : 40333
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

ترجمه نکته آموزنده
قرآن آنلاین

http://zibasazweb.persiangig.com/9.9.JPG
قران آنلاین